SE UCH SE VCH

fredag 29 oktober 2010

Köttbulleskogen!

Kylan har försvunnit å "värmen" kommit tillbaka, vi har ca 8 grader tyvärr inte med sol utan regn/gråtrist så istället för att allt är fruset  är det blött å lerigt, inge vidare att vara ute med vovven. Men igår tittade solen fram å då drog vi ut i köttbulleskogen =)  

 Börjar med en snyggbild =)






 

Ikväll åker vi till Ullared =) Jag å min kusin åker ju varje år när Sandvik ordnar resa =) Bussen går kl 23 ikväll så det blir till att sova på bussen =) sen är vi framme lagom tills dom öppnar imorn bitti, är hemma efter ett dygn igen =)

           Ha en trevlig helg!


                                  Izzes hemsida 
 

11 kommentarer:

  1. Roligt med köttbulleskog :D Ni har lite längre än oss till Ullared Vår resa tar bara lite drygt 2 timmar enkel resa Hoppas du hittar en massa bra och ha . Men det gör du nog ;)

    SvaraRadera
  2. Där skulle jag vilja vara

    SvaraRadera
  3. Aha är det dags för ullared igen nu, va tiden går fort! Tyckte ni va där nyss!! :) Ha de bäst!

    SvaraRadera
  4. Kristina Cronwall29 oktober, 2010

    Hej, snygging. Vi undrar om du skulle vilja leka med oss i din fina "köttbulleskog"??? Lite långt att åka med det gör inget, bara det finns köttbullar när vi kommer fram. Kramisar Windi, Breeze o Limit.

    SvaraRadera
  5. Vilken lyx med egen köttbulleskog! Dixie är grön av avund...
    Lycka till på Ullared! :)

    SvaraRadera
  6. Izor svarar:

    Ni får jättegärna komma å leka med mig =) Jag gillar snygga tjejer =)

    SvaraRadera
  7. jaså det finns köttbulleskogar längre upp i landet med! vilken tur! ;)

    SvaraRadera
  8. Jag beundrar dom som orkar åka till Ullared, jag skulle ALDRIG komma på tanken, skulle nog få panik redan vid parkeringen. Snyggbilder gillar vi! Här har det varit underbart väder i dag, 20 grader längs husväggen och jag gick em prommisen i t tröja!

    SvaraRadera
  9. Kul och gott med köttbulleträd :)
    Hoppas du hittar många fynd!

    SvaraRadera
  10. Kika in hos mig får du se :)

    SvaraRadera