SE UCH SE VCH

tisdag 2 november 2010

Beautiful Blogger


Jag har blivit nominerad till denna award av Bara Sara och Maria med Amy  Tack så jättemycket! =)

Vad gör man när man är nominerad, jo:
 
Kopierar award-bilden i sin blogg för att visa att man har fått den
 
Tacka och länka till den som nominerade den
 
Nominera 7 andra bloggare och länka till dem
 
Berätta 7 saker om dig själv 
 
*  Carro  Hon är så himla duktig med sina hundar, man blir verkligen inspirerad själv å träna =)   
 
Strega Hennes "onödiga vetande" är alltid lika intressant  å har alltid nå roligt att skriva om, sen har dom i mina ögon världens finaste terv i familjen =)
 
Pia med Acke å Wilma Då jag alltid gillat Skåne är det extra kul å få se Pias fina bilder

 
 Emelie å Berit  Är grymt duktig med kameran =)
 
 
 
* Cilla   Kul  å följa hennes liv i USA nu =)
 
 
 
*  Jenny med whippar Vi har känt varandra sen vi va små 
 
 
 
 Bullterrier Berta Berta med sin familj =)
 
 
Sedan lite om mig själv
 
 
 
 * Bor i Sandviken med pricken Izor
 
 
 * Har som mål att åka vasaloppet minst en gång innan jag lägger mig i jorden. 
 
  
"Lider av pricksjukan" ;) Köper allt som är prickigt
 
 
* Är en riktig tävlingsmänniska, inte alltid det bästa men jag har lärt mig med åren att hantera det bland folk ganska skapligt =) Får bli förbannad när man kommer hem istället
 
 * Är en fryslort, har alltid tofflor inomhus å gärna en filt =)
 
 
 *  Har världens bästa prickiga Izor, en sån här underbar hund kommer jag aldrig få igen.  Går inte att förklara, man måste träffa honom för att förstå

 
 *Älskar sport,  laget i mitt hjärta är Leksand
 
 
 
Ullaredstrippen ska jag försöka uppdatera om imorn, har inte varit alltför pigg dom senaste dagarna
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Så glad jag blir att du har som mål att åka Vasaloppet ;
    Jag ska kika om jag har någon bild att skicka på vår Münster Mysak :)

    SvaraRadera
  2. TACK TACK för den fina kommentaren. Kul och höra när det känns tungt!
    //Kram på er, Carro å gänget

    SvaraRadera
  3. PS: Jag kan göra dig sällskap i Vasan. Vi snackar mer om det under en promenad! =)

    SvaraRadera
  4. :D Tackar för utmärkelsen och vad roligt att läsa om dig Ser framemot Ullareds bloggen oxå ;)

    SvaraRadera
  5. Pricksjuka är inte en sjukdom, Anette - det är en tillgång och en gåva! Tack för awarden! :)

    SvaraRadera