SE UCH SE VCH

söndag 17 oktober 2010

Inoff utställning

Varje år brukar vi avsluta utställningsåret med en inofficiell utställning här på hemmaplan så idag var vi till Kungsgården. Började med att visa Izor å han fick Hp sen syrran Etna, hon fick oxå Hp men Izor drog längsta strået å blev BIR även BIG1 å slutligen BIS 3 =)) *wiieee* Snacka om härlig dag.

Izor Hp, BIR, BIG1, BIS3 =))
Syrran Etna blev BIM
Morsan fick rycka in å ta Etna i BIR å BIM å kolla vilket steg "tanten" har ;)

Sen ställde jag "min" nya hund Ilo =)) Han fick Hp å blev BIR å sen BIG 2 =)) 

Jennys whippetkille Ilo
Även Carro va på plats med snygga Basta =)

Puss på dig snygging <3
BIS 3 =))


www.123minsida.se/ivrigaizor

7 kommentarer:

  1. Grattis så mycket till er allihop, jättebra.

    SvaraRadera
  2. Grattis till en lyckad dag!!

    SvaraRadera
  3. Jättegrattis, ni är så duktiga och fina tillsammans!

    SvaraRadera
  4. Grattis Till Snygg Izor :D

    SvaraRadera
  5. Du får komma ner hit och hälsa på utan att gå kurs ;-) Vi kan ju träna och prata massa hund ju! Skulle vara superkul!
    Annars får du passa på att komma en helg och pricka in min temadag med Rallylydnad ;-)
    Annars kanske jag anlitar dej till att ställa Coco på någon utställning ni ska till?? ;-p

    Japp han ska få heta Lakriz, utan t. Det bestämde vi i somras. Det är Bennys favvo-godis och mitt är choklad, precis som Coco. =)

    SvaraRadera
  6. Grattis!
    Mamma ser ju jätteproffsig ut!

    SvaraRadera
  7. Grattis till de kanonfina resultaten!!

    SvaraRadera