SE UCH SE VCH

onsdag 27 oktober 2010

6 ½ vecka





Idag har vi varit på promenad i natursköna Högbo med Malin och prickiga Selma =) Tog en sväng runt sjön. Att man inte åker dit mer för det är ju så himla fint där. 

En gammal bild. Tog tyvärr inga nu =(


 Igår åkte vi en sväng å kikade på valparna igen =) Lena (Izzes uppfödare) ville träffa dom. Dom har redan hunnit bli 6½ vecka  å växer så de knakar =) 

Måste provsmaka näsan lite ;)


                            Tro det eller ej men vi sover oxå ;)







 Eftersom så många har frågat om nån av valparna flyttar hit så kan jag väl avslöja nu då att så blir det inte =( Ett jäkla svårt beslut måste jag säga. Men intresset var så stort och jag har fastnat för "fel" valp så jag har bara en prick ett tag till.




Kika gärna in på Izzes hemsida å lämna ett tassavtryck





 

7 kommentarer:

  1. Hoppas mamma fick behålla näsan :)
    Söta dom är, var nog ett svårt beslut kan jag tro

    SvaraRadera
  2. Så söta!
    Izor blir nog "Pappa" fler gånger så det kommer nog fler tillfällen :)

    SvaraRadera
  3. Jag "snodde" bilden på Uno. ;-) Hoppas det är ok? Länkar till din blogg givetvis =)
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. De är ju såå söta! Men de borde tillverkas utan mjölktänder... Hur mår Christinas stackars näsa efter det bettet?

    SvaraRadera
  5. Izors valpar är ju bara såå söta Hade jag varit du hade jag snott alla med mig hem ;) Jäkla tur det inte är aktuellt med valpar efter nån av mina ;)

    SvaraRadera
  6. Jag kan meddela att valpen inte ville ha min näsa :) den blev bara rengjord ;) alla valpar är för goa...knubbisar.

    Christina

    SvaraRadera
  7. vad tråkigt, men det kommer nog fler chanser skulle jag tro! :) söta som socker är dom ju alla iaf!

    SvaraRadera