SE UCH SE VCH

torsdag 21 oktober 2010

Äventyr på bussen

Brrr vi hade -6 grader i morse men inge snö än så länge så får väl va glad för det.

Igår drog jag och Carro på nya äventyr med Basta och Izor =) Vi tog nämligen bussen in till Gävle, man åker ju alltid bil när man ska nånstans så vi ville göra nå annat. Dels är det ju bara nyttigt för hundarna och man får göra nå nytt =)
Sen tog vi en promenad genom stan å vidare mot granngården, kan det ha tagit 30-40 min. Carro skulle lämna tillbaka ett av täckena hon köpte. Sen promenad tillbaka igen å bussen hem =)) De ska vi göra om nån gång =)

Izor på bussen
I väntan på bussen
<3 

Izors hemsida

10 kommentarer:

  1. Åååå!!! Vilka kramgoa hundar.../Borgny

    SvaraRadera
  2. Vilket äventyr Izor ser ut att ha skött sig alldeles utmärkt Jag har aldrig åkt buss med mina Vet inte om jag tänker göra det heller Jag är alldeles för bekväm Tar hellre bilen ;)

    SvaraRadera
  3. Det är säkert jättebra att åka buss med de men jag är ju så bekväm och så lätt att ta bilen. Men vad söta de är.

    SvaraRadera
  4. Go Izze!
    Tyckte han om att åka buss?
    Dixie skickar en nospuss!

    SvaraRadera
  5. ja sånt gör man nog för sällan när man har bil. men jag tröstar mig med att det brukar bli några gånger per år iaf. ;)

    SvaraRadera
  6. Så flitiga ni är, det är säkert jätte nyttigt och roligt för hundarna. Jag skulle också vilja testa att åka buss! Härliga bilder på vovvarna :)

    SvaraRadera
  7. Anette svarar: Jorå Izze tyckte om att åka buss =) han protestera i alla fall inte..hihi Var väl ibland de lät lite konstigt så han låg ju inte direkt å sov men jag gjorde ingen stor grej av det.

    SvaraRadera
  8. Perfekt aktivering för hundar som inte gör det varje dag! =D Och så snygga dom är, de ser stolta ut ;-)

    SvaraRadera
  9. Vad sota dom ar!!! Duktiga vovvar

    SvaraRadera