SE UCH SE VCH

måndag 11 oktober 2010

Lördag

I lördags bar det av tidigt på morgon för utställning i Sundsvall. Jag skulle jobba som ringsekreterare. Jobbade för en jättetrevlig slovensk domare, inga problem alls. Jag var inkallande denna gång, känner att jag skrivit alldeles för mycket på sistone. Måste säga att jag är glad att jag slapp skriva. Första gången jag jobbade på en inomhusutställning å jisses vilket stim det var. Å de gjorde inte saken bättre när speakern sa nåt i högtalaren. Men för övrigt var allt toppen.

Men nu till nå roligare jag hade nämligen anmält Izor oxå när man ändå skulle iväg. Min mor har "tjatat" sen i Juli att hon vill ställa å nu tänkte jag what ever hon får väl göra de då. Det var 10-15 år sen hon var i ringen sist men hon fixade de galant.
Han fick sitt CK =)  Men tyvärr kan hon ju inte springa lika fort som en annan men man e lika gla för de =) Fick höra från ringside att hon skötte sig bra =) Så jag är väl nöjd.



 
 

4 kommentarer:

  1. Härligt, det ser ju jättefint ut :)

    SvaraRadera
  2. Klart hon fixade det galant! Och klart att Izor skulle ha sitt CK! :)

    SvaraRadera
  3. Ser ju perfekt ut Grattis till CK :D

    SvaraRadera
  4. Grattis vad fint gjort av båda

    SvaraRadera