SE UCH SE VCH

måndag 13 september 2010

Worre

Jag känner att Worre nästan blir bortglömd i bloggen så här kommer lite nytt från honom. Jag har börjat sätta igång honom efter skadan så igår var jag ut å testade honom ordentligt. En tur på nästan 2 timmar med nästan bara trav. Izor fick oxå följa med, han va ganska trött efteråt =) Worre kändes fräsch å fin så nu har jag anmält till distansritten till helgen =)) Ritten är "bara" ca 3 mil lång så det ska nog inte va nå problem men känns han inte ok får jag väl vända.

Idag red jag till grustaget å klättrade lite med både Izor å Worre =) Hade tänkt tagit kameran med mig men självklart glömde jag den så jag tog några bilder med mobilen istället



kika gärna in på hemsidan: 123minsida.se/ivrigaizor

2 kommentarer:

  1. Inte lätt å heta Izor eller Worre hos dig ;) Du kör hårt med pojkarna...inte bara mamma ;)
    Nejdå,du är duktig med dina djur. Kram gumman

    Fina bilder från nallen

    SvaraRadera
  2. Ah så de blir distansritten, kul!!! Tar du med mig i en korg eller väska eller nåt ;) Skulle vart till sandtaget ja o me pojkarna tänkte ja, så dom får använda lite muskler o träna kondition :)

    SvaraRadera