SE UCH SE VCH

lördag 18 september 2010

Distansritt!

Japp idag har jag å Worre varit iväg till Kungsberget på distansritten =)) Blev ganska stressigt i morse då man va lite trött å sen när vi åkte kom jag på att vi glömt sadelgjorden så de va bara till att vända. Vi hade inte hunnit så långt i alla fall =) Vi hann fram ganska precis till 10, perfect timing ;)
Sen iväg på ritten, va ganska stenigt å hårt första delen så blev mest skritt =( Efter första fikastoppet blev det bättre, mjuk å härlig sand =) Då var det bara att trava på.
Efter andra fikastoppet blev det mycket skritt igen då det va stenigt =( Så lite missnöjd är jag med underlaget annars supernöjd med dagen. Perfekt väder hade vi. Var ute ca 4 timmar så jag är ganska mör i kroppen nu kan jag säga. Annars gick allt super, Ledning från start till mål =) Å de tog ganska lång tid innan andra ekipaget kom i mål.
Izor var ute i svampskogen medans å letade svamp, han är oxå ganska trött nu =) Vi somnar nog ganska tidigt ikväll båda två..=)

Ingen klår mig å Worre i distans ;)


123minsida.se/ivrigaizor

1 kommentar:

  1. Ni är helt suveräna på "skritten".GRATTIS till segern!!!

    SvaraRadera