SE UCH SE VCH

onsdag 18 augusti 2010

REGNIGT!!

Usch vilket väder det är idag =(( Började regna redan igår men idag verkligen öser det ner..*usch* Men såna här dagar får man passa på att göra lite nytta...Började morgonen med att dona med tvätten, har spart på mig alldeles för länge så måste skärpa mig till nästa gång ;) Sen tog jag fram snabeldraken en sväng. Å nu ett lite break innan man fortsätter.
Izor har ingen vidare lust att gå ut heller, ligger hellre å sover ;)







123minsida.se/ivrigaizor

3 kommentarer:

  1. Samma väder här Fast i morse var det jättefint väder så jag tog morron rundan utan jacka DUMT visade det sig... när jag hade ca en kvart kvar tills jag var framme på jobbet igen så öppnade himlen sig

    SvaraRadera
  2. Vad är KM? Är inte så påläst :p
    Vi är så nöja med Miss-Bus och längtar såååå efter att få veta om Tingel och Izor ska ha valpisar. Vad jag läst mej till så kan det ju inte vara en bättre kombination =D Massa Kram!

    SvaraRadera
  3. Sara: det är KlubbMästerskap i viltspår som dreverklubben här i Gävleborg ska ha eller rättare sagt...riktiga km är för drevrar å sen har övriga raser ett "eget" kan man väl säga....kul ska det bli, så håll tummarna :)
    Ska bli väldigt spännande å se vad det blir för små valpar...längtar

    SvaraRadera