SE UCH SE VCH

fredag 13 augusti 2010

Härligt med helg!

Jisses vad fort veckan har gått, redan helg! Men skojig vecka har det varit å skojig helg kommer de bli. Imorn är det nämligen parkrock här i Sandviken  =) Kul att det händer nåt. Så då ska de rockas på men mycket sömn kommer de inte bli. Åker tidigt söndag morgon mot Askersund för att jobba som ringsekreterare på dalmatinerspecialen.


Förra veckan var jag å Jenny ut på promenad med grabbarna, gick till en liten sjö vid namn sarvtjärn. Izor va så törstig när vi kom fram så han skulle dricka på en gång, men det gick inte så bra. Han satt framtassarna vid vattenkanten men dom fick inget fäste så han dratta i...hahaha I djupet han dök å jag kunde ju inte hålla mig för skratt för det såg så roligt ut. Han tog sig inte upp själv så jag lära springa dit å dra upp honom. Synd att vi inte hade kameran framme då.






Nu är det grilltajm här och vem är inte plats om inte grillmästarn ;)



Ha en trevlig helg!



www.123minsida.se/ivrigaizor

5 kommentarer:

  1. en sån där prickig dekoration bredvid grillen känns igen. ;)

    SvaraRadera
  2. Izor är bäst i alla väder.Mysgubben!!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas denna blogg funkar liute bättre för dig nu så du slipper krångel :)

    SvaraRadera
  4. Mina 2 är oxå väldigt duktiga på att passa grillen :D Ha så kul på Parkrocken :D

    SvaraRadera
  5. Välkommen in i gänget blogspot.. Jag kan lära dig mycket om det:)))

    SvaraRadera