SE UCH SE VCH

måndag 6 december 2010

Skidpremiären avklarad!

Japp idag trotsa jag förkylningen å tog en skidtur =)) Men det märktes att det var "fler hundra år" sen man åkte ;)Tog en stund innan balansen infann sen å åka nerför backar, hualigen va otäckt ;) speciellt dom branta där man får upp lite fart, gäller att spåret är helt annars skulle jag nog ramla =)
Jag tog Izor med mig för han brukar inte va så dragvillig annars men nu var han supertaggad! =)) Jag ramla en gång i början =) Å nerför släppte jag honom =)
Men skojigt är det å nu är man igång =) 4 km slingan tog jag idag.

Kom igen nu då =)

 
                                                 
                                                     Izzes hemsida 




6 kommentarer:

  1. Hi hi att du vågar åka skidor med en prick Jag hade inte vågat vare sig med eller utan prick ;)

    SvaraRadera
  2. Vad kul kanske skall skaffa ett par skidor undrar om jag kan åka skidor nu det var minst 200 år sedan jag åkte det.

    SvaraRadera
  3. ååh va härligt ! heja er !

    SvaraRadera
  4. Haha förstod att du skulle gilla mina skor :) Fanns lila oxå som va snygga, men hade bara råd med ett par, gaah! :) Gud va härligt att va i skidspåren! Så kul!!

    SvaraRadera
  5. Vi gjorde också premiär i skidspåret idag! Jättekul, men lite vingligt. Tingel är helt galen nuförtiden, så hon drog mig gladeligen, vilket hon inte alls har fattat vitsen med tidigare år när jag har provat ett par gånger. Men nu drog hon! Ska bara försöka få henne att hålla sig i spåret också ;-)

    SvaraRadera
  6. Heja Anette,duktigt. Jag har inte plockat fram skidorna än, här är det så himla kallt -23 grader igen. Suck..

    SvaraRadera