SE UCH SE VCH

måndag 28 februari 2011

Längesen!

Ja nu var det alldeles för länge sen man skrev nåt igen, går lite upp å ner med lusten men egentligen händer de väl inte så mycket heller.

Jag blev i alla fall ett år äldre i fredags, men jag fyller ju 25 nu varje år =)) Det har blivit lite fuskande med tårta/smörgåstårta i helgen men ibland är de väl tillåtet =)

Jag äter inte smörgåstårta men ja bjuder gärna =)

Förra helgen var jag med i Gästriklands finaste hund 2010 med Izor. Har man blivit BIR eller BIM på nån utställning under året får man delta. Jag hade ingen större lust men det var mor min som ville va med men hon ville inte springa med Izor så jag hade väl inget val. Izor va inte heller särskilt taggad å vi blev utslagen på en gång.  Men det var bara skönt så vi fick åka hem =)





Kan vi åka hem nu?



Blev även en tripp till min kusiner förra helgen å Helene är världens bästa på att baka. Hon hade gjort kanongoda semlor å biskvier så man kunde ju inte låta bli.



En viss prick va oxå väldigt sugen ;)


5 kommentarer:

  1. Nä men fy vad sugen man blev här då Smörgåstårta som e sååå gott och semlor och chokladbiskvier Åhhhh
    Kan inte fatta vad den domaren hade för smak Enligt mig borde Izor vunnit

    SvaraRadera
  2. Grattis Anette,
    Izor borde förstås ha vunnit.

    SvaraRadera
  3. Åh vad gott det ser ut:)

    SvaraRadera
  4. åh, lite smörgåstårta hade jag gärna tagit till lunch! ;)

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott - visst är det lustigt att man kan fylla samma siffra såå många gånger utan att åldras? ;)
    Får man låna din kusins bakkunskaper? Blev så sugen på hembakade semlor...

    SvaraRadera